diensten

over ons

Opdrachtgever: Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC)
Opdracht: 9 video’s + (online) brochure (tekst, fotografie,  vormgeving) ter promotie van het LUMC Donation Investment Fund. Doel is om donateurs te werven voor de financiering van wetenschappelijk onderzoek

Juliette Kops

Relatiemanager fondsen Leids Universitair Medisch Centrum

Ik had vooraf geen twijfels, omdat ik gezien had welke video’s je voor het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis hebt gemaakt. Je was er daar goed in geslaagd om een ingewikkelde boodschap zo over te brengen dat die voor iedereen goed te begrijpen was. Dat wilden wij ook.

Het zijn heel diverse video’s geworden. Ieder onderzoek en onderzoeker komt goed tot zijn recht.

Jouw kracht is om iets wat heel ingewikkeld is begrijpelijk te maken. Je weet de wetenschappelijke onderzoekers zo te triggeren dat ze het eenvoudig en helder uitleggen. 

De video’s en de brochure zijn een kwalitatieve weergave van de dilemma’s waar je als zorginstelling mee worstelt: prachtige onderzoeken waar geen geld voor is. Dit is een manier om ze onder de aandacht van potentieel geïnteresseerde donateurs te brengen.

Ik vond de samenwerking echt een meerwaarde hebben.  1 + 1 = 3. Je doet wat je belooft, je komt je afspraken na en je hebt een team met professionals.

Ik zou je zeker aanbevelen bij andere UMC”s (Universitair Medisch Centrum).

Hollywood in je mail