Opdrachtgever: Nationaal Media Onderzoek (NMO)
Opdracht: video’s en webinars
Frans Kok – Hoofd Communicatie Nationaal media Onderzoek (NMO)
“Sometimes, all it takes is one critic to champion your film, and suddenly, doors open.” Het is een citaat van regisseur Guillermo del Toro (o.a. Pan’s Labyrinth, The Shape of Water, Pinokkio).
Het zette me aan tot iets nieuws: ik vroeg opdrachtgevers om voor de camera een referentie te delen over onze samenwerking en de video’s en webinars die ik voor hen heb mogen maken.
De eerste die ik benaderde, was Frans Kok, Hoofd Communicatie bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Sinds 2021 produceren wij met veel plezier webinars en video’s voor NMO. Werken met Frans en zijn team is telkens een feest – dat is míjn referentie over hen.
Wat Frans over mij en mijn werk zegt? Dat verklap ik niet; geen spoilers hier! Bekijk de video en ontdek het zelf. En als je daarna denkt: mijn deur staat voor je open, dan kom ik graag langs om te praten over jouw video- of webinarplannen.

Hollywood in je mail
