Hollywood Rules – de succesformule voor video, animatie en online event.
Voor wie maak je de video? Waarom zouden die mensen ernaar gaan kijken? Wat moeten ze na afloop doen? Het zijn de eerste vragen die ik aan jou als potentiële klant stel.
Die vragen blijken vaak lastig te beantwoorden.
Toch is dat cruciaal, want als jij niet weet waarom mensen naar je video gaan kijken, dan is de kans klein dat jouw gewenste publiek het gaat doen. En dan gaat je video nooit renderen. Dan is het zonde van je investering. Of erger nog: de video slaat de plank volledig mis. Het doet afbreuk aan wat je zorgvuldig hebt opgebouwd. Het jaagt mensen weg van je website of social media channels.
Hollywood Rules
Om dit soort missers te voorkomen werk ik voor iedere opdracht met de Hollywood Rules. Die heb ik in de afgelopen 35 jaar zelf ontwikkeld. Eerst als student communicatiewetenschap, toen als scenarioschrijver voor televisie, daarna als filmmaker voor commerciële en non-profit organisaties. De Hollywood Rules blijken een succesformule voor video’s, animaties en online event.
Weet je waarom?
Met de Hollywood Rules verrassen, betrekken en entertainen we jouw publiek. Of dat nu burgers, consumenten, klanten, leveranciers of medewerkers zijn. We nemen ze mee in jouw verhaal. We zorgen voor emotie, voor binding, we versterken de relatie met jouw merk, product of organisatie. Daarom zijn de Hollywood Rules een succesformule….
Aanbevelingen
Niek Schipper
Trading Director A.S. Watson Benelux
Meer dan 1000 leveranciers keken 1,5 uur naar het Online Supplier Event van Kruidvat en Trekpleister. Dat was een verdubbeling van het aantal gasten bij het live event een jaar eerder.
Voor veel bedrijven is het uitdagend om echt connected te blijven met stakeholders en business partners. Henk Jan is echt de allerbeste partners om inhoud & vorm te geven aan uw virtuele event; creatief, accuraat en flexibel. Highly recommended!


Willem de Boer
oprichter Reactivated
Reactie op de video’s zijn heel goed. Mensen zeggen: ik had over je gehoord, maar door de video’s besloot ik contact op te nemen
Juliette Kops
Relatiemanager fondsen Leids Universitair Medisch Centrum
Jouw kracht is om iets wat heel ingewikkeld is begrijpelijk te maken. Je weet de wetenschappelijke onderzoekers zo te triggeren dat ze het eenvoudig en helder uitleggen aan potentieel geïnteresseerde donateurs


Marian de Groes
marketing, communication & PR manager Navico Groep
Binnen een paar weken verraste Henk Jan ons met een conceptprogramma voor tien sessies van 1,5 uur gedurende vijf dagen (!), compleet met script, leaders, bumpers en template voor de presentaties
onze klanten




























Tweede succesformule
Een tweede succesformule is mijn team. Het zijn professionals op het gebied van script, regie, edit, sound, vormgeving en productie. Ze begrijpen dat onze video’s, animaties en online events tot doel hebben om relaties te versterken. Mede dankzij dit team kiezen sommige opdrachtgevers al 25 jaar voor ons.
Karin Schut
media-onderzoeker & mediastrateeg

Maxim van Veen
cameraman & editor

Mark van Beest
vormgever / motion graphic designer

Henk Jan van Harten
scriptschrijver / regisseur / producent

Hollywood in je mail
