diensten

over ons

Video’s waar publiek door in actie komt

Promotievideo voor de ABB Bouwgroep

🎬 Hollywood Rules – made in Holland

Je kent het wel: een CEO vertelt vol overtuiging voor de camera dat het bedrijf de klant op één zet. De video wordt met tromgeroffel gelanceerd en… het blijft oorverdovend stil. Of eger nog: hij grossiert in duimpjes omlaag.

👉 Dan begint het vingerwijzen. Marketing schuift het door naar communicatie, die aarzelend toegeeft dat de ingehuurde videomaker de plank volledig missloeg. De video gaat offline en de investering wordt afgeschreven. Weggegooid geld.

Slecht verhaal?
Ja, maar dit is geen fictie. Het gebeurt.

Hoe voorkom je dit soort video uitglijders?

Zo’n video-debacle is pijnlijk. En kostbaar. Gelukkig is het eenvoudig te voorkomen met onze Hollywood Rules. Dit zijn geen vage theorieën, maar het resultaat van 35 jaar passie en praktijkervaring in de wereld van film, tv en ijzersterke bedrijfscommunicatie. Een formule die zich bij elke opdracht opnieuw bewijst. Made in Holland.

🎥  Hollywood Rule: ‘Show, don’t tell’

Neem James Bond. Je wilt niet dat 007 vertelt hoe hij de wereld heeft gered, je wilt hem in actie zien. Hoe meer spektakel, hoe beter. Dan ga je meeleven en raak je betrokken.

Deze Hollywood Rule geldt ook voor jou. Je kunt zeggen dat je betrouwbaar, innovatief of duurzaam bent. Maar jouw publiek gaat het pas geloven als je het laat zien. Toon de processen, de mensen, de resultaten. Dan verandert jouw claim in bewijs en een kijker in een klant.

🎯 Klaar voor een video die wél werkt?

Klaar om jouw verhaal écht te laten zien? Laten we een video maken die je publiek niet alleen raakt, maar ook in beweging brengt. Ik hoor graag van je!

👉 Bel vrijblijvend 06 53561357

Of mail me:  henkjan@broadcastyourbusiness.nl

Eerst meer zien? Bekijk hier onze showreel video’s

Aanbevelingen

Patricia Sonius

director of research at NMO (Nationaal Media Onderzoek)

Ik denk dat jouw manier van werken heel geschikt is om innovaties in beeld te brengen. Innovaties in de breedste zin van het woord, want je maakt complexe materie inzichtelijk. Daar zit je kracht.

Juliette Kops

Relatiemanager fondsen Leids Universitair Medisch Centrum

Jouw kracht is om iets wat heel ingewikkeld is begrijpelijk te maken. Je weet de wetenschappelijke onderzoekers zo te triggeren dat ze het eenvoudig en helder uitleggen aan potentieel geïnteresseerde donateurs.

Willem de Boer

Oprichter Reactivated

In het begin vond ik het best spannend zo’n camera op je gezicht, maar je begeleidt het heel relaxed. Reactie op de video’s zijn heel goed. Klanten zeggen: ik had over je gehoord, maar door de video’s besloot ik contact op te nemen.

Hollywood in je mail

Waarom is Quentin Tarantino populair onder ondernemers?
Hoe bewaakt George Clooney het merk George Clooney?
Waarom is Vito Corleone een betere CEO is dan Michael Corleone?
Schrijf je in en je krijgt regelmatig ‘Hollywood in je mail’.

  • Wat is de tweede kleur van de Nederlandse vlag?
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.