Visual Storytelling

Eerst het vethaal op orde, dan pas visualiseren

Story

De beroemde regisseur Alfred Hitchcock zei: “To make a great film you need three things – the script, the script, and the script.”  Oftewel: eerst het verhaal op orde, dan pas visualiseren. Daarom begint visual storytelling bij ons altijd met het script. Daarom hebben we een methode ontwikkeld: Story Rules. De zeven regels van storytelling om tot een eigen, onderscheidend verhaal te komen. De kern van waar je voor staat. Wat jouw organisatie uniek maakt. Het is vaak de reden waarom klanten voor je kiezen. Het is waarom klanten naar je video of animatie willen kijken, blijven kijken en ‘connecten’ met wat je vertelt.

Wil je meer weten wat storytelling voor jouw organisatie kan betekenen?
Download dan hier de Visual Story Rules White Paper
Informeer naar de Story of you Workshop voor ondernemers of ‘in company’.

Visual storytelling

Ons uitgangspunt bij het maken van iedere video of animatie film is: mensen denken in beelden. Ons brein neemt visuele informatie 60.000 keer sneller op dan tekst. 90% van wat onze hersenen verwerken, is beeldmateriaal. Daarom vertalen we het scenario van jouw corporate video of animatie film eerst naar een storyboard. Je ziet hoe jouw verhaal tot ‘leven’ komt met video, illustraties, motion graphics of in 3d. Het wordt visual storytelling, afgestemd op je publiek.

Meer informatie

Wil je meer informatie over onze dienstverlening op het gebied van visual storytelling? Wij vertellen je graag hoe we met visual storytelling jouw product, merk, dienst, campagne of organisatie goed onder de aandacht kunnen brengen! Wij komen graag met je in contact.