workshop

story rules
Onze visie hebben we vertaald naar een workshop: Story Rules – zeven regels om tot een eigen, onderscheidend verhaal te komen. Zeven regels om tot de kern te komen van waar je voor staat. Wat jou uniek maakt. Dat is vaak de reden waarom klanten voor je kiezen. Dat is waar je verhaal over moet gaan.

workshop van een dag
In de workshop van een dag maak je door oefeningen kennis met de zeven regels, zoals: drama is conflict. Een verhaal met alleen maar hoera-momenten boeit niet. Je publiek wil meeleven met je ambities, teleurstellingen, ontdekkingen, verrassingen. En uiteindelijk je succes. Ze moeten jou een happy end gunnen. Dan heb je contact. Dan staan ze open voor wat je ‘verkoopt’.

interactie
Je hebt veel interactie met de andere deelnemers. In een ontspannen sfeer krijg je feedback op de uitkomst van je oefeningen. Je denkt mee met het verhaal van anderen en anderen kijken met een frisse blik naar jouw verhaal. Dat levert vaak verrassende inzichten op.

‘in company’ workshop van een halve dag
De workshop werkt ook goed ‘in company’. Dan werken collega’s ieder vanuit hun eigen invalshoek aan het verhaal van hun organisatie. Dat verbindt, inspireert en verbetert de communicatie. Deze variant van de workshop doen we in een halve dag.

white paper – story rules.
Wil je alle 7 regels lezen? Download dan hier het white paper ‘story rules’.

kosten:
Deelname aan de workshop voor een hele dag is € 290,- excl. BTW (incl. lunch)
Kosten voor de ‘in company workshop’ in overleg.

Interesse?
Bel dan met Henk Jan van Harten, 088 2840001 / 06 53561357
Of stuur een mail naar henkjan@broadcastyourbusiness.nl