diensten

over ons

Wat zijn de 2 belangrijkste vragen voor een online event?

lees in 1 minuut wat 1 telefoontje je kan opleveren

Wil je voor je klanten een online event organiseren ? Stel jezelf dan deze 2 vragen: waarom zullen mijn klanten gaan kijken? En: waarom zullen ze blijven kijken? Als je daar geen heldere antwoorden op hebt, is mijn advies: wacht nog even met het investeren van tijd, geld en energie.

Bel 088 284000 als je wilt sparren over jouw online event

Henk Jan van Harten

Ervaring van honderden evenementen

Met onze zusterbedrijf bureauvanharten hebben we sinds 1994 honderden ‘live’ evenementen mogen organiseren. In opdracht van retailers, uitgevers, farmaceuten, maakbedrijven, software ontwikkelaars, zorginstellingen, ziekenhuizen, opleidingsinstituten, e.a..

Voor die evenementen maakten we steeds meer video’s en animatiefilms en daar is broadcastyourbusiness uit ontstaan. Inmiddels hebben we ook honderden video’s en animatiefilms in opdracht mogen maken. Als partner voor jouw online event nemen we een ruime ervaring mee in het organiseren van events en het maken van video’s en animatiefilms.

Waarom zullen klanten naar jouw online event gaan kijken?

Verras, betrek en entertain je doelgroep. Begin daarmee in het uitnodigingstraject. Prikkel ze inhoudelijk, maar ook visueel en verleid ze zo om tijd vrij te maken in hun agenda. Betrek ze door vooraf vragen te stellen. Vraag om input, maak jouw event ook hun event. Je wilt geen kijkers, maar actieve deelnemers aan jouw online event.

Waarom blijven jouw klanten kijken?

Een script is leading bij een online event. Zorg voor een heldere opbouw en voldoende afwisseling; interviews, video’s, quizzen, Q&A’s, polls, pakkende presentaties en toonaangevende experts. Iedere minuut moet boeien, inhoudelijk, maar ook visueel.

Kies altijd voor kwaliteit. Professionele camera’s, goed licht en goed geluid! Je klanten haken af als beeld en geluid ondermaats zijn. Repeteer het programma, net zolang tot het soepel en professioneel verloopt.

Last but not least: zorg voor voldoende bandbreedte en een betrouwbaar platform, want een haperende verbinding is funest. Je klanten loggen dan uit en komen niet meer terug. Alle tijd, het geld en de energie die je er in hebt gestopt, gaan verloren. Dat wil je niet.

Aanbevelingen

Leontine Admiraal

Business Development Lead Europe | Salesforce Alliance Manager | Bestuurslid SAN Accent

Als je met Henk Jan en zijn team gaat werken, kun je rekenen op een geweldig event. Van concept tot en met realisatie. Alles is goed doordacht en uitgewerkt. Ik kijk met heel veel plezier terug op de prettige samenwerking.

Robin Janszen

Seasoned Reputation Manager & Corporate Communication Director. Persuasive Spokesman, Crisis Communication expert.

Henk Jan and his team has helped Sanoma organise several high profile internal events that proved very successful in getting the right messages across whilst inspiring surroundings.

Henk-Jan Baakman

Directeur Omgevingsdienst de Vallei

Henk Jan en zijn team hebben voor de Gelderse Omgevingdiensten de Gelderse Omgevingsdag georganiseerd. De ervaring is zeer positief. Opvallend was de goede voorbereiding en overzicht in het proces.

Wat kan 1 telefoontje opleveren?

Denk je nu na over online event? Bel me dan vrijblijvend. Ik zal aandachtig luisteren en je adviseren op basis van mijn ervaring. Wellicht gaan we meteen samen brainstormen of je vraag verder uitdiepen. Ik kan je ook vertellen wat de globale kosten zijn voor een online event. Kortom, zo’n gratis telefoontje levert best wat op.

Bel 088 284000 en ik denk mee over jouw online event

Ontvang gratis tips