diensten

over ons

visual story rules

8 regels om tot een eigen, onderscheidend visueel verhaal te komen

visie

Ons brein verwerkt beeld 60.000 (!) keer sneller dan tekst. En 90% van wat we in onze hersenen verwerken, is visueel. Oftewel: mensen denken in beelden. Dat was al zo in de tijd van de grottekeningen, maar nu de grot is ingewisseld voor de ‘cloud’ is visualisatie overal om ons heen. Alleen al op you tube wordt er iedere minuut 450 uur aan video’s geüpload. Dat is wereldwijd 648.000 uur per etmaal. Ik zie het als een uitdijend video-universum waarin eigen, onderscheidende verhalen stralende sterren kunnen zijn.

werkwijze

Visual Story Rules – 8 regels om tot een eigen, onderscheidend visueel verhaal te komen. 8 regels om tot de kern te komen van waar je voor staat. Het ’waarom’ van je organisatie. Dat is vaak de reden waarom klanten voor je kiezen. Dat is waar je visual story over moet gaan.

voor

leidinggevenden, ondernemers, ZZP’ers en investeerders, maar ook medewerkers op het gebied van marketing, communicatie, sales, innovatie en HR.

white paper

Wil je meer weten over Visual Story Rules?

Download dan hier de white paper Visual Story Rules